Snö igen?!

Vad hände med vädret?! Jag vaknade och gick upp som vanligt imorse, men när jag kollar ut ligger det snö på marken?! Det kändes så tråkigt... Som tur är smälter det bort ganska fort men det blir så himla kladdigt överallt när marken aldrig torkar upp ordentligt...
 
Igår hann jag bara med att rida Wille inna jag var tvungen att åka... Vi skrittade ut i skogen i regnet och varken jag eller Wille tyckte väl att det var särklit mysigt kan jag erkänna... Han kändes dock väldigt pigg och glad och skrittade på bra framåt :)
 
 
Det blev en tidig morgon på jobbet idag också, det är väldigt skönt att jag kan komma tidigt och sedan gå tidigt, det ger en frihet som är guld värd när man har häst. Idag är det hela gänget som står på schema att få röra på sig. Wille ska skritta ut idag också, Ella ska ridas ut och Doris ska promeneras.
 
 
Åhh vad jag längtar efter sommaren och värme...